kawaii
John Daughter



The Awesome



Credits

TEMPLATES : Mygurlz
BASECODES:Illy
OWNER : ur name


23.6.2012
Saturday, June 23 | 9:27 AM | 0 stalker[s]
Haiiiii , Assalammualaikum , Salam Satu Malaysia xD . Hihi . Blog niey lah tempatt Nyna mengaduuuuuuuuu :'). Normal lah , takdak org sayangg selain makpak Nyna :) . Hehee . Ehh ? 23.6.2012 bukan hariii sbtuu kaaaaa ? :O . Yeaaa sabtuuu lah sayangg-2 sekalian xP . Mestiii keluaqq kan Nyna ? :DDD . Ohh mestiiiiiiii sbb apaaaaa ? Sbb orgg yg Nyna sayanggg tuh keluaqqqqq xD . Hihi :) . Emm , tapi semuaanyaaaaaa spoil mcm tuh jiaaaaaa :) . Fes time dlm hidup Nyna , sakittt hatiii sampaiii mcm niey :) . Sokay , asalkan dia happy , enough for me :) . Hee . Kay crita mcm niey :) . Pkoy 12 cmtuh keluaqq rumah siapp-2 semuaa , piy rumah kyken dluuuuu :') . Tggu palin , azie bagai semuaaaaaa . Then , kamiii bertolak darii rumah kyken piy Komta troih sbb nak piy karok :) . Hihi . Then , dlm bus otw piy komta dy ada hantaq text ada mana semuaaaaa :) . Balas-2 mcm tuh muaaaa :) . Then , sampaii komta piy TKA karok semua sattt , then piy qubie dlm pkoy 3 lebihh nek bus :') . Then , smpaii qubie around pkoy 4 :) . Text diaa semuaaa , dia kataa nak tgk wyg , k takpaaaa lah kan :') . Then , kamii pun piy mkn dluuuu katt kapitan muaaaaa xD . Habeh mkn muaaaa , boringgg jugak lahhhhh sbb tujuan aku keluaqq NAK JUMPA DIA . Then , tggu sampaii pkoy 6 centuuuu , dy call ada manaa muaa . Then , meet diaa satttt . Jln dgn dy muaaaa then , ex ekin nak jumpaaa ekin , dy bwk kamii jumpaaa ex ekin tuhhh :) . Then , piyy jumpaaaaa muaaaa , dia bkn nak maii ikottt kamiii , tapi dy piy jln dgn depaaa tuh muaaaaa :') . Haha , k takpaaaaa lahh kan :) . Buatt taktiawwww jelaa kann :) . Heeeeeeeeeeeeeeee . Then , dh aku maii coffeebean , duduk dgn ekin muaaaa . Dy call sruh jumpaaaa dia dktt coffeebean dktt dlm qubie :) . K jumpaaaaa dy , duduk semuaaaaa tapi dy duduk jauhhhhhhh sikitt lahhh :) . Then , ekin kata dktt akuu " Nyna , piy lahh dok dgn dy , aku yg sruhh dia maiii " . Mmg dok bebaii katt diaa punn sbb aku lastt hang kan ? Tapii spoill mcm niey . K takpaaaaaaa . Dok skaly dgn dy , tapiii aku diammmmmmmmm jia :) . Mls nak kataa apa kan :) . Then , piy masuk qubie dgn dy sbb nak piy toilettt :) . K masukk qubie dgn dy , masuk-2 jumpaaaa iela , siti , apa semuaaaaa .  K biaqqq lahh kann :) . Then , masuk-2 tandas , terjumpaaaaaaaa adek angkatttt fes diaaaaa :DDD . Kalau bole 1 tandas tuh depaa nak jeritttt :DDDD . Biasa lahhh aku kan patungggggggg tangg situuuu xD . nasebbb azie ada :> . Dy tnyaa aku awatt semuaa , au kataa takdak paa semuaa mls nak critaa katt situuu :'). Biaqqqq jelaaaaa , aku pun buatt taktiawwww jiaaaa :). Hahahaha , nak buatt apa kann . Wuuuuuuuuuuuuu :) . Then , keluaqqq qubie , aku btw ekin aku nak balik muaaaaa . Ekin call bus semuaaaa . Aku masuk dlm qubie sorangg-2 piy topup then , masa nak keluaqqq qubiee terserempak dgn dy , aku tak pandanggggg lansungggggg :). Langsungggg tak . Sorry . Kalau adek patunggg bole switch off perasaan niey dh lama adek buatttt :) . tapii takboleeeee pulak kan xD . Heeeeee , tapii tgk abgg happy dh ckuppp utk adek tersenyumm dlm hatiii :) . Mungkin adek tak pentingggg dlm hidupp abgg , tapii abgg pentinggg dlm hiduppp adekk :DDDD . Apa-2 justtt btw adek kayy :) . Walaupun mungkin kita tak rapattt dh lepas niey kan ? heeeeeeeee , asalkan abgg happy :) . Masuk-2 bus 2-3 minittt , aiqmata aku jatuhhhhhh cepatt-2 aku cover :) . Heeeeeeeeee , aku tauuuu aku kuattt miaaa . Last for all , sorry buattt abgg mcm tuh td . Emm act ada lagi tapi biaq jelaaaa :) . K study elok-2 lepas nieyyyy :DDDDDDD . Gudluck for SPM :) . Adek sayanggggg abgg <3 . 

#Biaqqq org tauuu aku happy diluar :) . 


|