kawaii
John Daughter



The Awesome



Credits

TEMPLATES : Mygurlz
BASECODES:Illy
OWNER : ur name


Salah aku?
Wednesday, April 17 | 6:37 AM | 0 stalker[s]
Heyyooooooo~ Assalammualaikum. How are you? How's life? How school? Hahahaha ok stop with the speaking huhu :p K now story begin. "People change. Memories don't" mesti penah dengaq kan ayat ni? Merata dok ada. So do you understand what this quote want to tell you? Of you dont understand, let me explain to you. Kenapa manusia berubah? Kenapa perlu? Kenapa???????!!!! Kenapa setelah bnyk kenangan baru nak berubah hah??? Haha aku selalu mempertikaikan benda nie haish someone please tell me why??? Haha its okay. So now you understand aite. This is what I feel, I go through my life everyday but I keep on put a big smile on my face to makesure everyday my life is great even it hurts. Dah dah stg lari topik pulak haha. Salah aku ka weh? Salah aku ka buat semua ni? Salah aku ka buat hg mcm ni? Hg ada pikiaq tak mcm mana aku perasaan hari-hari kena hadap benda ni. Hari-haru time rehat aku rehat dgn hg, layan hg, sembang dgn hg. Ada aku buat taktau ka weh? Ada ka????? Ada aku marah-marah hg sbb masalah apa yg ada dlm otak aku? Ada ka weh? Sikit pun hg takpenah pikiaq apa aku lalui hari-hari. Hg pikiaq aku punya salah ja. Sebelum aku rapat dgn eyqa pun hg mmg dah rapat dgn membe-membe baru hg kan? Nak aku tulis jugak ka nama depa? Takperlu kot, sendiri pikiaq lah ok weh. Hg dok komen kat status membe-membe hg scandal bagai semua, habeh aku kat sini tak kata apa pun? Tak tulis status apa pun. Kenapa time hg buat semua tu hg tamau pertikaikan? Kenapa bila aku upload pic aku dgn eyqa baru hg nak pertikaikan semua ni weh? Oh hg ingat aku takda perasaan lah? Takda hati? Actually aku malaih sangat nak bergado, nak bertengkaq pasai benda bodoh ni. Tak matured tau tak. Kalau hg nak tau aku bukan jenaih tukaq-tukaq BFF lah weh tapi bila perangai and hg yg mintak aku buat mcm tu so aku go on jalaaaa. Hati aku sakit sangat dah. Mcm mcm aku lalui hari-hari tapi ada aku lepaih marah aku kt hg? Ada ka weh???? Aku tetap layan hg mcm dulu tapi hg takpernah nampak semua tu. Now pun aku dah mcm malaih nak ckp dgn hg. Nak pertikaikan benda ni. Bnyk sangat masalah. Aku buat taktau ja semua tu sbb aku tau kalau aku layan semua ni maybe perkara kecik ni bole jadi besaq kan? So aku abaikan ja. Aku ada pendirian hidup aku dah skrg. Aku nak belajaq. Yes mmg betoi aku bnyk main jugak tapi ada masa. Tak semua aku mainmain. Hg ingat dulu time hg membe dgn aku. Time aku kawai hg dulu. Ada exam hg failed? Dlm empat-empat kali exam hg cuma ada failed sekali ja weh. Tu pun maybe sbb hg tak belajaq dkt rumah and kat sekolah pun mainmain kan. Tapi now hg dah form3 baru first exam hg dah ada failed. Bukan aku mengata lah kan tapi atleast biaq lah hidup hg ada pendirian. Ada keyakinan hg sendiri. Bukan semua benda hg kena ikut org. Takkan benda ni pun aku kena ckp weh? Aku penat sangat. Now aku cuma harap kita masih bole teguq lagi and sorry weh kita cuma membe start from now on. Aku dah penat jaga hati org. Enough is enough. Aku takpenah lupa pun kita kawan selama ni. Kita bnyk persamaan semua. Dont worry aku tetap sayang hg dunia akhirat :')))))) Hg pun dah ada yg the best kan skrg? So hope hg happy and aku always ada bila hg perlukan aku. Takecare and goodluck for PMR ok!!!! Stay happy, stay cute, stay w Afiq. I always pray for you happiness.





Understand the quote so you will know about it. Gebyeeeeeeeeee.