kawaii
John Daughter



The Awesome



Credits

TEMPLATES : Mygurlz
BASECODES:Illy
OWNER : ur name


Ya Allah :'(
Sunday, October 7 | 4:35 AM | 0 stalker[s]
Hiii...:'(. Apa jadi Nyna...apa jadi? Ya Allah why jadi seterok niyh. Sampai dia snggup ckp HG AKU dgn Nyna :'(((. How I want to faces all my life? Please tell me how. Nyna dha hilang seorang abg ka? Serious? Abg yg selama niyh Nyna takpenah lupa dgn dia..serious? YES! :'(. Nothing between us, NOTHING...Ohkay. Last week hari isnin 1haribulan 10 until jumaat 5 haribulan 10. Takdak text dari dia, takdak...langsung x). Takpenah-2 dia tak text aku smpai smggu :/. Pelik sgt kenapa dia tak text aku? Hmm entah i don't know :/. One hole week tuu, aku sedih menangis tak happy semua ada. Aku luah dkt kak whanny, kakak yg aku sayang tuu :'). She says, jgn lyn perasaan sgt x). Nntie lagi sedih. So aku tweet benda niyh...wait :')

Nampak? Kalau tak nmpk just tkn pic tuu and see properly :'). Yes aku mengaku aku ada tweet benda niyh. Tapi hg tau ka dlman aku apa aku rasa? Sakit yg...hmm taktau nak bagitau mcm mna :/. Mmg perit sgt. Ya Allah :'(. Then, mlm jumaat tuu aku rasa buntu. Aku text Nadya sruh bgtau hg yg kita END RELAY niyh...Then hg pun ckp thanks sayang hg semua, tcare salam kan? Aku tak rep text tuu. Then hg text lagi. Hg text apa yg aku tweet tuu :'). Hg salahkan aku sbb tuu? That day, masa hg break dgn Ex hg..hg ada update status..tgk status hg happy sajiaa :'). Aku IM hg tnya apa-2 muaa, then hg kata JGN NILAI ORG DARI LUARAN :'). But now? Hg nilai aku dari apa sayangs? Forsure hg nilai aku dari luaran kan? Masa kali ketiga hg text aku, hg mula ckp HG AKU dgn aku :'(. Ya Allah...apa besaq sgt salah aku dkt hg? :'((( besaq sgt ka abg? Hg pun tau kan? Mcm mna aku punya sayang smpai aku snggup pertahankan relay kita yg pernah nak hancuiq terok dlu kan? Sbb apa? sbb AKU SAYANG HG! :'((. Sayang sgt...Hm. Tapi masa last text hg dgn aku. Aku ada ckp iloveyou. But hg bls "iloveyou" dha takdak mkna bagi hg kan? :'((((. Smpainya hati hg. Takpaa aku cuba kuat mlm tuu...aku menangis masa aku mengucap berzikir :'). Aku menangis sepuas-2nya. Ya Allah...apa berat sgt dugaan yg Engkau berikan kepada hambamu ini? Relay kita sampai sini? Sampai sini ka abg? Mcm mna aku nak lalui hidup aku tanpa sparuh nyawa aku? Mcm mna abg? 5bulan12hari :'). Lamanya relay kita. Harhar~~~ Kalau hg nak tau? Aku couple dlu, takpenah lagi aku nak teriak sedih smpai mcm niyh sekali. Hg sorang saja pandai amek hati akuu....:'). Tapi..hm maybe kita bukan ditakdirkan utk adk abg till jannah kan? Harhar~~. Mcm mna aku nak kuat lepas niyh? Hg kata dkt kak whanny sruh jagakan aku? Utk apa? Hg tak sayangs aku dah kan? Buat apa nak sruh org jagakan aku, tgkkan aku. Aku rela hilang ingatn dari aku perlu ingat semua niyh...semua kenangan yg sgt brharga bagi aku..:'). Dari mula kita kenai smpai akhir kita kenai x). Aku ingat lagi hg penah kata "nntie ada lesen nak bwk budak tuu round island"...haha ya allah aku rinduuu semua niyh :'). Rinduuu kita merepek dua x). Rinduuu masa terjumpa dkt kedai yg sama kita beli bajuu x). Rinduuu masa hg suap kek birthday hg dkt akuu x). Yeah aku rinduuu semua sayangg semuaaa! :'(. Kenapa mesti hg satusatunya org yg plg aku sayang? Kenapa? :'(. Now hg dha block aku dkt Fb, means hg mesti benci aku sesangat kan x). Kalau yaa hg benci, takperlu laa hg block aku sbb aku nak sgt stalk fb hg lagi :'(((. Sehari mesti aku nntie stalk fb hg x). but now? Hm aku cuma bole berdoa smoga hg bahagia sayang :'). Aku takkan lupa hg sampai aku MATI! :'). Aku pegang janji aku x). Aku cuba kuat kerana Allah. Bye iloveyouforever :'(.

|