kawaii
John Daughter



The Awesome



Credits

TEMPLATES : Mygurlz
BASECODES:Illy
OWNER : ur name


Insan bermakna :')
Monday, August 27 | 4:53 AM | 0 stalker[s]
Dia seorang insan yang pertama yang telah mengembalikan senyuman dan mengembalikan aku seperti sediakala :'). Aku lupa, lupa akan semua ini. Insan yang tak pernah jemu melayan kerenah adeknya walaupun hanya BERANGKAT :'). Insan yang penyabar, yang sayang sgt dkt adeknya :'). Aku jahat, aku kejam, aku ego, aku tak terfikir akan perasaan dia. Aku kata mcm-2 dkt insan sebaik dia. Yaa, aku geram. Tapi, aku lupa, lupa yang dia jugak manusia biasa yang ada hati dan perasaan. Dia satusatunya insan yang periang, pandai bagi org tersenyum dan tak pernah tunjuk kesedihan, kegembiraaan, kekecewaan dan segala perasaan depan org. Ya Allah, engkau kurniakan aku manusia sebaik dia utk aku sampai ke tahap ini. Tapi, aku tak hargai nikmat ini. Kenapa nyna? Sanggupnya nyna ketepikan dia? Sanggup nyna biar dia rasa segala kesedihan sorangsoran? Sanggupnya nyna. Segalanya bermula pada 24.4.2012. Allah kurniakan dia utk aku, utk sentiasa berada dgn aku. Sentiasa disisi aku. Pada tarikh itu jugak aku dan dia berangkat sbgai adek dan abg :'). Tarikh itu jugak aku sedih yang teramat kerana baru putus dgn seorang jejaka. Dia mintak number aku, dia mula text dgn aku sampai membuat aku tersenyum sendiri dgn jenakanya :'). Mungkin bagi org lain dia nampak tidak sempurna, bagi aku dia ckup sempurna ckup hebat ckup baik utk aku :'). Kami mula bertexting dari tarikh tersebut hingga ke hari-2 sebelum ini :). Dia takpernah lupa akan adek dia. Setiap kali dia online, dia takpernah jemu tegur dan layan kerenah adek dia. Ya Allah, baiknya hambamu seorang ini. Dia mungkin selalu bagi adek dia cemburu dgn sikapnya. Sikapnya yang suka layan org lain dihadapan adeknya. Tapi, sebenarnya dia hanya nak tgk adeknya cemburu akan semua ini :'). Kami telah membina hubungan adek abg ini selama 4 bulan 3 hari :). Demi Allah, hati dan perasaan aku tidak ada niat nak couple kerana aku rasa aku ckup lengkap dgn kasih sayang dia :). Kami pernah bergaduh teruk banyak kali, tapi kami tetap bersama sampai ke harini :). Terima Kasih Ya Allah. Dia seorang insan yang sanggup gelapkan masa hadapannya hanya utk satusatunya adeknya. Kerana adeknya sakit, sakit yang amat terok :). Tapi adeknya takpernah jemu menasihatkan dia supaya dia belajar demi masa hadapannya :). Ya Allah, kenapa dia terlalu baik utk aku. Kami mula bergaduh pada 26.8.2012. Kami bergaduh kerana dia putus dgn diana. Dia sayang diana, tapi dia takpernah nak tunjuk. Dia sedih, tapi adeknya lagi menambahkan kesedihannya dgn berkata ingin meninggalkannya. Adeknya berkata mcm-2 kepadanya, adeknya tidak sedar bahawa, dia tetap manusia yang ada perasaan. Ya Allah, kejamnya aku. Aku mula sedar semasa Ien memberitahu bahawa ------->
Jaga perasaan dia sama? Aku mula terfikir. Insan yang telah mengembalikan senyuman aku dan memberi semangat kepada aku. Tapi aku takreti jaga perasaan dia. Ya Allah, aku mula rasa bersalah. Bersalah yang teramat. Aku rasa aku bodoh, kerana aku main ckp lepas saja kepada dia. Kejam kan nyna? Mmg patut insan seperti dia pergi tinggalkan aku. Tinggalkan org yg terpernah nak hargai dia. Takpernah fikir perasaan dia. Ya Allah, aku ingin meminta maaf ampun mohon sgt kepada dia. Aku banyak sakitkan hati dia. Aku terlalu emotional sampai tak terkawal perasaan aku masa itu. Padahal, dia tidak pernah sesekali tinggikan suara dgn aku. Ya Allah. Hmm.


---> Nurul Atiqah Mohd Jamil :'). Abang? Adek merayuu sgt sgt. Maafkan adek. Adek banyak dosa dgn abg. Banyak sgt. Kalau abg takmau terima adek, takpa. Adek faham. Tapi maafkan lah adek. Adek berdosa sgt dgn abg. Adek tak terfikir semua niy. Harap sgt abg maafkan adek. Terima kasih sbb telah kembalikan adek sebegini rupa. Tapi mungkin lepas niy, adek akan muram kembali :'). Adek doakan trial dan SPM abg lulus. Jgn fikir tentang adek. Cukupla adek beban abg selama niy. Hope abg dpt yang lebih baik dari Zainina Nafizah Zalani. Assalammualaikum. 


|