kawaii
John Daughter



The Awesome



Credits

TEMPLATES : Mygurlz
BASECODES:Illy
OWNER : ur name


Akuu takott :'(
Tuesday, August 14 | 4:57 AM | 0 stalker[s]
Hmm, haiii :>. Assalammualaikum semuasemua ^^v. Haha, Nyna rajin dok update blog nahh skg :). Hmm, dugaan bnyk sgt :/.Taktauuu nak mengaduuu kat sapa :). Kenapa hampa bgtauu akuu masa nak dekat raya niy? Kenapa weeii? :(. Hancuiq hatii aku weiii. Sumpa, lemah sgt dengaq semua niy :(. Hmm, kenapa dugaan aku berat sgt? :(. Ya Allah. Hmm. Td pagi batuk keluaqq lagi darah :(. Apa semua niy? Hmm. Akuu tak kuatt hadapi semua niy sorangsorang :(. Tapi akuu cubaa :>. Insyaallah. Akuu tak snggup dah nak masuk ospital semua :(. Biaqlaaa, aku mcm niy smpai habeh hayat akuu. Akuu relaaa :). Hmm, ya allah :'(. Harituuu, aku terdengaq mama akuu ckp dgn doc pasaiii akuuu. Tetibaa aku terdengaq psai Kanser :'(. Lemahh lututtt aku weeii :'(. Ya Allah, takkan sampai seterok tuh? :(. Hmm. Sebenaqnyaa, sakid akuu dah lamaa. Dari aku kecik lagii. Akuu termakan pasiaq dluu :/. Kakak akuu cuai sgtt. Hmm, pastuu penah operate dah kecik-2 dluu. Maii besaqq ingatt takdak apa dah. Masa akuu demam depaa X-Ray, tgk-2 kuman tuh merebak terok dah :'(. Hmm, kalauu merebak smpai ke jantung mmg terok sgtt. Ya Allah, betoi ka semua niy? Aku masih tak percaya :(. Tapi? Semua niy kenyataan. Hmm, kalau hampa tauu hampa ada kanser mestii ketaq semua kan? Tapi aku dengaq mam aku ckp dgn doc, depa cuma kata takott jadi Kanser. Hmm, harap-2 tak laa kan. Akuu cuba kuatkan diri akuu, takmauu bgtauu semua niy. Cuba senyum walaupun aku pikiaq mcm-2. Hmm, tapi skg aku dah tak mampu weeii :(. Akuu terlampauu takott :(. Akuu update status tnya psai Kanser. Hmm, hampa tgk niy. 
Betoi ka weei? :'(. Ya Allah, kalau betooiii aku lemah weh. Langsung takdak semangat nak raya tahun niy :'<. Sumpa ckp :'(. Hmm, bayangkan hampa yg hadapi benda niy, mesti mcm-2 pikiaq ada kan. Lagipunn, benda dah lama. Hmm, aku terpaksa redha weei :'(. Tapi kenapa mesti akuu? Hmm, aku menangis kdg-2 bila pikiaq apa akn jadi dktt akuu. Hmm. Skg aku dgn dia takdak apa dah :). Ya Allah, dlm hati akuu takdak sapa tauu mcm mna akuu punya pendam aiqmataa niy :). Akuu rinduuuu diaa :'(. Diaa yg caringg pasai akuu, yg slaluuu gelak tawa dgn akuu, yg tak penah jemuu layan kerenah akuu :'(. Hmm, tapi akuu berani tggai diaa sbb akuu takmauu diaa risauu pasai akuu dah :). Terlaluuu bnyk diaa korban pasai akuu. Aku hargai sayanggg :'). Terima Kasih bnyk-2 :'). Akuu takmauu bagi diaa susah dah. Ckup laa diaa takbole study bilaa tau aku sakitt. Ckupp laa semua tuh. Dia nak trial lepas raya, tak mungkin akuu nak kacauu diaa lagi. Bagi akuu future dia pentingg sgt utk diaa :'). Bukan akuu. Akuu takbolee bagi diaa apa-2. Hmm, aku sedih sgt bilaa nntie kami dah tak sebutt ADEK ABANG lagi, tapi dgn perkataan nama sajiaa :'(. Ya Allah, dia dah separuh dari nyawa akuu, hmm. Tapi demii masa depan diaa, aku kena korbankan :'). Akuu tak berani nak ckp yg aku tak sayangg diaa, sbb dlm hatii akuu terlampauuu sayangg diaa :'(. Hmm, sayanggg? adek takmauu abg pikiaq pasai adek dah :'). Abg nak trial sayangg. Its more important than me okay baby ^^v. Janji dgn adek, abg akan jaga kesihatan semua kay ^^v. Jgn merepek dah tauu, ingat future sama. SPM dtg sekali sajiaaa :'). Ingat tau sayanggg <3. Abg kena slaluu ingat, takdak sapa bole ganti abg dlm hati adek. And jgn ingat adek tak sayangg abg, adek sayangg abg sgt sgt :'). Biaq Allah saja yg tahuuu :). Hmm, sebanyak mana pun abg sakidkan hati adek, perasaan sayang adek dkt abg takkan pernah berubah smpai adek matiii :'). Adek slaluuu dengaq laguu yg abg bagi tuhh ^^v. Cinta yg sempurna :'). Harhar, bila adek dengaq laguu tuh, serta merta ingtan adek dktt abg :'). Me always miss you k babyy <3. Iloveyooouusoomuchh :*. 
#Hahaha, batuk darah pagi td :/. Err :3



|