kawaii
John Daughter



The Awesome



Credits

TEMPLATES : Mygurlz
BASECODES:Illy
OWNER : ur name


I love youu but I had to :/
Monday, July 30 | 5:43 AM | 0 stalker[s]
Haiii, Ahlanwasahlan :D. Hahaha. Assalammualaikum hambahamba Allah sekalian :). Hihi. Sejaksejak niy akuuu asyik sakittt jiaaaa :/. Alahaiii. Akuu almost fedup dah dgn sakittsakitt niy. Takdak semangatt dah :/. Kiqaaa nak putuih asaaa saja :). Allahualam laaa, sampaii ajal INNALILAH jugak kan :). Hahaha, apa akuu dok ckp psaii mati niyy :/. Kaykay, forget bout it ^^. Malaih nak panjangg lebaq cqitaaa psai bendaa tak penting niy *.*. Hewhew .___. Haqituuu, hari jumaat aku check in pkai bajuu hijauuu. Hmm, biaqqlaaaa yg mna tautau laaaa :). Hahaha. Akuuu tak onlinee kan haqi jumaat tuh? Senyappp sunyiii jiaaa Profile aku :). Mlm jumaat tuh, someone text aku. Someone? Agakagak hampaa sapaa laaa kan? Hahahaha, si panda momel niy laaaa :D. Pandaa? Allah haih, tak faham lagi? Si abg kacak tuh ^^. Hihi. Tapi malangnyaa aku tak sedaqq time tuh :/. Kakak aku yg balas text diaaa. Hmm, kakak aku pulak piy bgtau diaaa. Sebenaqnyaaa bukan akuu takmauu bgtauu, diaa daa laaa nak SPM, satge diaa beban kepalaa otak diaa dgn akuu, SPM diaa entah kemanaa, diaa entah kemanaa :/. Aku takmauuu lagutuh. Akuu dah niat dlm diqii aku yg aku nak tgk diaa HAPPY, BERJAYA and SELALU SEHAT :D. Yes! Akuuu nak sgt tgk diaaa laguni :). Okay, back to our story :D. Hahaha. Then, lepaih kakak aku bgtauu semuaa, diaa teqiak terok smpaii terlenaaa :/. Hmm, kesiannn dktt diaaa kan. Akuu takmauuu diaa teqiak psaii bendaa niy. Adek mintak maaf tiaw abangg, bukan takmauuu cqitaaa, bukan abg tak penting buat adek, bukan abg tak bermakna buat adek, TAPI you is everything to me :'>. Adek takmauu susah kan abg. Abg dah bnyk buatt adek happy :). Okay, stop here. Now, diaa tauu kan sbb aku takmauu bgtauu diaa and hampahampa semua. Akuuu mintak maaf banyakbanyak, akuu harap hampaa bole hidup tanpaa aku nnti :). Hihi. Amboiii dahdah laaa emo tuh ^^. Hahaha. Haqi ahad tuh, kamiii gadoo kod :/. Hahaha. Akuuu pun taktauuu laa gadoo ka pa kaa. Diaa mcm stress, serious aku kesian tgk diaaa. Sbb tuh aku taksukaaa bgtauuu semua about akuu. Hmm, diaa mcm stress smua org dok mrajuk dgn diaaa. Ya Allah haihhh :/. Then, diaa ada kataa BETTER MENGHILANGKAN DIRI KAN?. Hmm, sedih oh sedih melandaaa :'(. Haha. After 7 minutes lagutuhh, diaa hantaq dkt wall akuuu lagunii, hampaa tggu saitt.
Haaaaaa, see? Diaa mcm tension sbb masaa niy girl diaa pun mrajuk dgn diaaa :/. Hmm, tapi tapi? Hampaa ushaa *Salam Terakhir*. Syiok buatt aku teqiak siangsiang haqii. Haha, takpaaa aku cubaa sedaya upaya kuattkan diqi akuuu :'). Kenapa mesti Salam Terakhir? What do you mean abg? Maksud abg, this is LAST! Last kan sayang? Okay, nevermind adek faham :'). Ya Allah, sesungguhnya hambamu yg lemah ini kuat utk menghadapi cabaran hidup dia :'). Time tuh jugak adek berdoaa supaya takdak aiqmataaa yg jatuh. Tapi? Mungkin sbb trlampauuu sayangg, jatuh jugak mutiara di kelopak mata niy :'/. Hmm, adek bukan tak hargai segala aiqmataa abg, segala caring abg, segala kebahagiaan yg abg bagi, tapi adek terpaksaa buat semua niy. Adek dah jadi banyakbanyak puncaa abg gado dgn deni laa, dgn girl abg laa, apa laaa. BANYAK sangat :'). Adek rasaa bersalah gilaa. Hmm, lepas abg kataa semua niy, mlm tuh adek bukan profile abg tanpa henti. Entah kenapaaa, hati rinduu sangat dgn abg. Tapi adek kuatkan diqi adek utk kebaikan abg. Okay, stop here. Kakak adek ad bgtauu yg adek ada sebut nama abg masaa adek pakai bajuu hijauu tuh kan? Yes, its true. Lepas tuh punn, adek celeqceleq mataa, adek tanya mamapapa then, YOU :'). Adek takott tk dpt jumpaaa orangorang yg adek sayang dah :/. K dah laaa, takmauu cqitaa banyak lagi, satge mutiara jatuh lagi. Haha. Know something? Abang? Adek dah baikbaik dgn Kakak Whanny adek :*. Hihi. Soooooo happy :D. Haha. Tapi? Adek terpaksaa berpisah dgn hampa pulak kan :/. Hmmm. Takdir kita tak dpt lawan. Kalauu nak dicakap pasai sayang, mmg mulut berat sgt nak kataa TAK SAYANG sbb TERLAMPAU SAYANG :'). Haha. Serious. Adek cuba nak ckp yg adek tak sayang abg, tapi taboleeeeee wooo. Haha. Magic sungguh kasih sayangg niy :'). Semua niy kurniaan Allah kan? Allah yg bagi kasih sayang sebanyak niy utk adek bagi dkt abg. Haha. K laaa, dahdah laa emoemo tuh kan. Hmm, for suree you know kita dah 3 bulan kan :D. Hihi. Sronok gilaa babun punya bapak. Haha. K taktauuu nak ckp apa daaa :/. Hmm, make sure you know, ILOVEYOUUMUCH kay sayangg :*. Do takecare of yourself. Do more revision. Takecare of your health. Gudluck for trial and SPM <3. Memissyooooouuuu :'(. Bye.

#Gelak ketawa dlm entry niy hanya bermaksud utk menutup kesedihan yg adaa :'>.





|