kawaii
John Daughter



The Awesome



Credits

TEMPLATES : Mygurlz
BASECODES:Illy
OWNER : ur name


I'm not perfect :")
Friday, March 16 | 8:32 PM | 0 stalker[s]
Apaa maksud status hg tho ? Sumpa demi Allah , aku sayangg hg lebeyh dari lakylaky yangg aku kenal . Terpulangg hg nak prcaya ka tak kan . Hem , kenapa kita kena bergaduh pasai seorang lelaki dalam blog aku ? Itu kisah lama sayangg . Aku takdak perasaan langsung dah dkt dia . Hg yang tak sayangg aku ataupun aku yang tak sayangg hg ? Tapi yang penting hg kena tauu , akuu sayang hg wehhh . Kalauu akuu tak sayangg takdak akuu nak tunggu hg tauu tak . Hem , okayy sebenarnya aku jeles tgk hg dok komen pic-2 ponpuan-2 yangg aku kenaii tho lebeyh-2 . Sakett hatyy wehhh . Tauu depaa chantek daryy akuu , takpalah sokayy . Aku maafkan hg . Setiap hari aku tggu hg wall , text or chat akuu . tapyy takdak wehhhh , 1 pons takdak . Cumaa haritu hg wall aku tnyaa aku piee mna kan . Aku nak msj hg tapy akuu takmauu lahh , satgee akuu sorangg plak dok terhegeh-2 katt hg kan . Hem , smlm aku pie Gurney dgn Familyy semuaa . Akuu terlampauu fikirkan hg dgn membe-2 akuu muaa , sampayy aku lintas jln pons ad keta tho hon . Naseb dy hon , kalauu takk . Mukaa akuu maybee takdak dahh dlm bumi nie kan . Hem , hg tak penah pikir semuaa tho kan . Sokayy lahh , akuu maafkan :") . Smlm , aku onl , tapyy hg dok bershisha muaa kan , takpalah kan . Harini aku bukak FB pagi-2 aku check wall hg , hampir menitis airmata aku bacaa status hg kan , takpaa Nyna hg sayangg dy , hg kenaa jugak kuatt demi dy kan :") . Cubaa tgk status dy .
Dy bukan apa-2 dlm hidupp aku ? Hg silapp besar sayangg . Kalauu lahh hg bolee tnyaa Allah mcm mna aku sayangg hg , mesty hg takkan tulis kan ? Jangan sebb post-2 dlm blog aku yg lama-2 buatt hg rasaa hg takdak ap dlm hidupp aku . Itu semuaa salahh wehhhh . Kdg-2 aku sakett haty jugakk , hg lebeyhkan games hg daryy aku kan . Tapyy takpalah , hg kan lakyy mesty ada tabiat tho kan :") . Hem , kwn akuu semuaa kataa akuu masih bole bertahan kan . Sbb ap , AKU SAYANG HG . Hg takkan tauu punyaa . yg hg tauu , akuu sayangg lakyy laen lebeyh dary hg kan . Hem , tak wehh tak . Akuu taktauu nak btw katt hg cmna dahh . Pagi-2 td , akuu bgn-2 aku troih check fon akuu . Takdak 1 msj pons daryy hg kan . Please , jangan mcm niee . Akuu takott hilangg hg wehhh , tapyy taktauu lahh dktt hg kann . Budak HOT ponpuan-2 muaa ramaiii katt FB tho kan , akuu niehh sikitt pons takdak HOT kan . Hem , bendaaa palingg akuu takott kalauu akuu hilangg hgg . Sampayy bilaa pons akuu ssh nak bencii hg , ssh sangatt-2 . And akuu takkan penahh bencii hg . And akuu harapp bendaa tho same goes to you sayangg . Hem , akuu try kuatt demi hg sayangg :") . K , aku mintak maaf kalauu akuu dahh sakettkan hatyy hg , sumpaa akuu tak maksudd pons nak sakettkan hatyy hgg . Hem , akuu harapp hg maafkan akuu , please jangan tinggai akuu . 1 jha akuu mintak , jangan penah tinggai aku :"( . Assalammualaikum .


|