kawaii
John Daughter



The Awesome



Credits

TEMPLATES : Mygurlz
BASECODES:Illy
OWNER : ur name


Special day ^^
Friday, February 10 | 11:29 PM | 0 stalker[s]
*11.1.2012 :D Chantek kan tarikh tho ? Aku rasa tarikh tho lah tarikh yang paling menggembirakan  . Aku ditaken pada hari itu ;D Aku ditaken dengan seorang budak Ipoh , Perak yang bernama Muhammad Syazwan Syah :) Chantekk nama dy kan ? Heeee . Bermula pada hari itu aku mula terima dia dalam hidup aku . Aku tauu aku tak sempurna seperti perempuan-2 lain diluar sana . Tapi aku bersyukur . Around seminggu or dua minggu mcm tho , dy susah sikit nak online . Then , dia jarang jugak tegur aku . Aku puns tak pasti , dia nak suruh aku tegur dy or what . Aku mula rasa  aku tak bermakna lagi untuk dia . Tapi aku tak nafikan yang dia memang baik , susah nak cari lelaki seperti dia . Aku mula sayang dia . Tapi hari demi hari , aku rasa seperti aku bukan untuk dia . Suatu hari , aku gado ngan dia then , aku tanya dia agak-2 sampai bila hubungan kita ? Dia cakap sampai mati . Tapi itu hanya kata-2 . Tiada sebarang bukti yang boleh aku tuntut kata-2 dia . Aku banyak kali menangis kerana dia tapi dia cakap kalau perempuan menangis sebab lelaki , lelaki akan dipukul sebanyak 40 kali . Aku cuba tidak mengalirkan airmata kerana dia . Tapi aku takboleh . Aku berharap tiada lelaki lagi dalam hidup aku selepas dia . Aku sayang dia sangat-2 . Aku takut dia tinggal aku . Allah saja tahu hati aku mcm mna . 
#Awak , kalau dah taksuka awak boleh bagitau , okay . Saya tak sanggup nak hidup mcm ini lagi . Please , saya takmau menangis kerana awak lagi . nanti awak yang akan merana .
Hope awak baca . 
#9.2.2012 - 4 week with you ;D

|