kawaii
John Daughter



The Awesome



Credits

TEMPLATES : Mygurlz
BASECODES:Illy
OWNER : ur name


Kaka Sayanggg ;(
Saturday, February 11 | 5:42 AM | 0 stalker[s]
#11.2.12 . Apaaa lagyy dugaan niee ? Hem , seriously aku tak sanggup tanggungg dahh . Hem ;( . Akuu sayangg seorangg kaka ANGKAT aku niee sangat-2 . Hem . Aku ada masalah semuaa aku btw dia tapy diaa jarangg btw kat akuu masalah-2 dia . Hem . Then , aku rapatt dgn dia dulu . Dia selalu bagy advise semua dkt aku . Tapy td petang aku bukak-2 HOME FB aku , tgk-2 dy letak album Orang yang dia sayangg . Ya Allah , tertores jugakk haty aku sebab takdak aku disitu . Hem ;( . Dia lupa aku kah ? Td masa aku komen status dia pons , dia mcm taknak balas . Hem . Aku akan hilang dia ka ? Aku baru hilang Boyfieee and skg kenaa hilang kaka pulak ka ? Ya Allah , sedihh sangat-2 . Dia marah aku tukar blog aku lain ka ? Semua tanda tnya ;( . Kenapa kena buat adek mcm nie ? Adek tau adek mcm mna ? Adek penah update status tentang kaka ANGKAT then kaka comment , kaka selalu ad utk adek . Tapy , hanya kata-2 . Kenapa semua kena main kata-2 ? Tolongg jangan sakettkan haty aku lagy . Aku tak sanggup ;( . Tuhan saja tauu aku mcm mna td . Hampaa tgk okay . 


 Pic-2 orangg yang dia sayangg ;( Seriously , aku dah tak sanggup tgk ;(
Adek ANGKAT dia yangg selalu ad utk dia masa senang dan susah ;( . Ya Allah , aku nie ap utk dia ? Hem ;( 
Dahhhhh tengokkkkk kannnnnnn ? Sakettnyaa haty aku kalau mc niee . Hanyaa tinggal kaka yangg aku sayangg is Farhanah Corpocinoz ;) Diaa selalu ad utk aku ;) Hem . Adek sayangg kaka , please jangan tinggal adek mcm org-2 yangg pernah tinggal adek . Adek tak sanggup nak hilangg kaka pulakk . Tolongg jangan amekk kaka aku , okayy . She is mine ;) I love her so much ;) Thanks kaka selama nie selalu ad dkt adek ;) Tapy akuu still sayangg kaka aku yangg tho . Hem ;( . Thanks kaka sebb dh buatt adek mcm niee . Adek takkan kcau kaka dah ;( Assalammualaikum ;(

|